nedeľa 20. októbra 2013

Ahojte

Ahojte :)

Toto je môj nový blog ktory bude o mne, mojich zážitkoch, a budú tu aj nejake tie recenzie na produkty. Niekedy vám sem aj možno pridam tutoriál ktorý urobím, ak vôbec nejaký urobím

A aby som vam sem nepísala príspevky len pod "anonymom"  tak sa vám aj trochu predstavím:

  • Volám sa Jasmin (preto ten nazov J4smin) :)
  • Mám 13 rokov :3
  • V bloggovaní som úplny nováčik aj keď som už mala zopár bloggov :)
  • Milujem Justina Biebera takze možno aj niečo s ním pridám :)
  • Dúfam že sa vám môj blog bude páčiť a budete ho sledovať a odoberať ma :)
  • Od decembra roku 2012 žijem v Egyptw lebo otec ke odtialto ale pravdepodobne sa zase sťahujeme na SR

(Prepáčte ak tu budú nejaké gramatické chyby.. :))

Jasmin

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára