pondelok 28. októbra 2013

DIY Lucky Stars

Ahojte! Dnes som si pre vás pripravila DIY/tutoriál na Lucky Stars. Su to vlastne také hviezdičky z papieru. Je to úplne jednoduché a vyzerá to pekne ako dekorácia v izbe :) Ja som si ten zaváraninový pohár plný týchto hviezdičiek robila asi 1-3 hodiny. Takže poďme na to! Na konci budete mať video návod :)
 
Toto mi trvalo spraviť tie cca 3 hodiny :) ale je to zábava 


Veko od toho zavaraninového pohára :) To keď nechcete si zdobiť nemusíte ale ja som chcela :))

Tu je pár tých hviezdičiek :)
Tu je ten video návnávod. Najskôr som ho robila ja 8 krát ale nakoniec som zistila že sa mi nechce pridať cez tablet tak vám pridám video návod z YouTube ;))

Potrebujete:

Papier,
Nožnice,


Postup:

Zoberiete si papier a nastriháte si taký tenší pásik. A TU už máte video ako na to :))

Dúfam že sa vám príspevok páčil aj keď som chcela pridať moje video ktoré sa mi podarilo na ôsmy krát ale no nevadí. Ahojte ! :))



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára