nedeľa 20. októbra 2013

Život v Egypte

Ako ste boli oboznámený v prvom príspevku žijem v Egypte. Presne od 5.12.2012. Predtým sme sem chodili každé letné prázdniny za rodinou z otcovej strany. Na zaciatku som bola rada lebo som si tu naposledy cez prázdniny našla kamarátky a aj chalana (vedela som ze sa sem presťahujeme takže som si to mohla "dovoliť". Keď som sa dozvedela dátum kedy odchádzam zo SR som celý týždeň plakala lebo som si tam na SR našla konečne kamarátky a začalo sa mi dariť v škole. Síce keď som odtialto cez prázdniny odchádzala nechcela som odísť. Keď som sem prišla bolo super ale po takom mesiaci som zase chcela
ísť na SR. OtcovI aj mame som to stále hovorila ale povedali mi že tu je lepšie. Mama bola stále na SR lwbo ešte vybavovala veci. Potom sem prišla až na konci augusta tohto roku takže som ju dovtedy nevidela približne pól roka. Neskôr aai o 3 týždne musela ísť znovu na SR kvôli ďalším papierom... Ja tu stále nechcem byť aj leď tu mám ozajstné kamarátky a je tu super, ale ja to tu moc rada nemám a možno to je len preto lebo som celý život žila na SR aj keď sme sem chodili každý rok ale- domov je domov. Ešte vám sem napíšem pár slov po arabsky :D

(Číta sa z prava do ľava )
ياسمين - moje meno Jasmin

مصر - číta sa Masr, a je to egypt po arabsky

No myslím že stačili iba tie dve takže ahojte v ďalšom článku :))

Toto bola moja domáca úloha z arabčiny :DD

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára