streda 23. októbra 2013

Moje obľúbené laky

Ahojte :)

Pripravila som si pre vás článok o mojích obľúbených lakov. Ukážem vám aj fotku mojích všetkých lakov čo som našla.. Nenašla som ich všetky lebo niektoré sú aj v druhom dome alebo na Slovensku. Takže vám ukážem tie čo mám tu v Egypte a našla som ich tu, a moje obľúbené :)) O niektorých som ani nevedela že ich mám, a niektoré som napríklad nikdy nepoužila :D K tým mjím obľúbeným lakom dám aj recenzie na ne. Takže aby sme začali..

 Toto sú všetky laky ktoré som našla viem že mi súrodenci ešte nejaké zobrali hlavne sestra, a brat lebo ma chce provokovať ale nevadí, aj keď viem že ich majú dosť a toto je asi len štrvťka všetkých lakov čo mám na SR, v druhom dome, a u súrodencov
(Prepáčte za tú nohu v pravom hornom rohu :D)


Tu sú všetky obľúbené laky

Vlastne neviem či by som to nazvala obľúbenými lakmi, ja si len nehty s nimi robím najčastejšie :))



Tento lak je asi môj najpoužívanejší lak. Dostala som ho od kamošky na narodky. Je to miss sporty, odtieň zdá sa mi 7 (zdola je napísané 7 a na tom papieriku na "štetci"  322 tak neviem :D ). A je to úžasný lak, úplne stačí jedna vrstva.


 Toto je lak ktorý taktiež používam najčastejšie, a je to odtieň 18 tiež od miss sporty. Je to fajn lak len keď nechete mať "viditeľné" nehty tak treba 2 vrstvy čo aj si dávam pri každom laku takže žiadny problém u mňa :)
 Tento lak je taký "telový" je to taktiež super lak. Je od Avonu a je to odtieň pravdepodobne ballerina :) Stačí 1 vrstva ale ja si pri každom laku dávam aj 2-3 :)
 Tento lak je praskací takže pod neho treba nejaý iný lak aby popraskal. Ja si pod neho väčšinou dávam bieli, alebo potom som ešte vyskúšala rúžový a teiž to vyzeralo pekne. Je to značka veryme- nail graffiti- top coat, a odtieň asi blue :D
 Tento lak je taký ten trblietavý. Strane sa mi zapáčil hneď keď som ho dostala. Netuším aká to je značka lebo to je také zošúchané a ešte aj také dosť neviditeľné ale je to odtieň 87. :))
 Ttento je obyčajný bieli lak ktorý mám už dosť dlho, neviem odkial je a aká to je značka lebo to je zošúchané. Je to odtieň 2. Lak je super, ale treba aspoň 3 vrstvy aby neboli vidieť nehty.. :)
 Tento lak je tak isto ako aj ten modrý praskací. Tiež je to veryme- nail graffiti- top coat, odtieň pink. A keďže ej to praskací treba pod neho tiež iný lak a nemôžem dať viac ako jednu vrstvu lebo sa to nepopraská. Ja si pod neho zvyknem dať čierny, bieli alebo hocijaký iný :)
 Tento lak ak poznáte je ten magnetický. Je to super lak. Je to značka flormar, magnetic twist. Ja som ho dostala, takže mám iba ten šikmo- čiarkový, a nie ten rorvný. Neviem aký to je odtieň, prepáčte. Ale podla mňa je to super lak ;) oplatí sa kúpiť :))

Tieto dva laky sú ozdobné. Bieli používam hlavne na francúzku manikúru a ten strieborný na všelijaké vzory a tak. Mám aj taký béžový, čierny a červený. Je to značka decorative art. Ten bieli neviem rozlúštiť odtieň ale zdá sa mi že buď 2, 7 alebo 10 :DD Vážne netuším. A ten strieborný je No1 :D


Dúfam že sa vám recenzia na moje obľúbené laky páčila, a pomohla vám v niečom.  vlastne dúfam že sa vám páčil celý tento článok o mojich hlavne obľúbených lakov

Prepáčte

  1. Za zlú kvalitu fotiek ale fotila som to večer na umelom svetle a s tabletom (s prednou kamerou :DD) a ešte za to že je to pridané tak neskoro :)). 
  2. Za to že je to pridané tak neskoro :)). 

Ahojte a "vidíme sa" v ďalšom článku :))









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára