sobota 26. októbra 2013

Halloweenske nehty 2.

Ahojte :)

Včera som vám povedala že spravím ešte jeden tutoriál na Halloweenske nehty. Fotila som to včera večer s umelým svetlom. Robila som si to prvý krát a nemala som moc takú farbu akú som chcela.. :/

A budem robiť tie také Frankensteinové nehty :D

Potrebujete:


  1. Jeden zelený najlepšie bledý taký skôr vybledlý a do modra. Takú frankensteinovú farbu :D ja som so zobrala jeden bledý zelenkavý a druhý zelený zelený lebo som nevedela ktorý bude lepší
  2. Čierny ozdobný lak




Postup:

  1. Nalakujete si nehty so zeleným lakom akým ste si zvolili




2.  Počkáte kým zaschne a zoberete si čierny ozdobný lak a namalujete si ním šikmú čiaru šikmo cez neht





3. Počkáte kým zaschne aj tá čiara čo ste už urobili a zase zoberiete čierny ozdobný lak a namalujete si ním 3 šikmé čiary cez tú jednu dlhú





Dúfam že sa vám tutoriál páčil a máte nejakú inšpiráciu na Halloweenske nehty 

PS.: nemyslím si že to vyzerá dobre keď máte všetky nehty také, takže si napr. nalakujte nehty so zeleným lakom akým ste si zvolili a tento frankenstein dajte napr. len na ukazovák/prstenník :) Ahojte v ďalšom článku ! :))









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára