štvrtok 24. októbra 2013

Filmy

Ahojte ! :)

Napadlo ma že by som vám sem pridala moje obľúbené film, keďže neviem čo mám pridať som sa rozhodla pre toto. Takže je ich dosť. Názvy vám budem písať skôr po anglicky než slovensky, a nebude to od najobľúbenejšieho až po ten najmenej obľubený, bude to len tak čo ma napadne skôr to tam dám. Budem vám sem písať aj hlavnú postavu v danom filme :) Takže poďme začať.

  1. Titanic, myslím že ho určite každý pozná
  2. The challenge, je to film o Olsen twins (tie e dvojicky Olsenky)
  3. Holiday in the sun, taktiez film o Olsen twins
  4. 17 again, hlavnú postavu má Zac Efron
  5. The Cinderella story, v hlavnej úlohe Hillary Duff
  6. Zdá sa mi že sa to volá Beezus alebo ako, ale v hlavnej úlohe je Selena Gomez 
  7. Popoluška :)
  8. Mrázik
  9.  Karate kid, v hlavnej úlohe Jaden Smith
  10. Dokument o Justinovi Bieberovi Never Say Never
  11. Dokument o Demi Lovato Stay Strong

Ták myslím že toto sú asi všetky moje obľubené filmy ktoré ma nikdy neomrzia. Na viac filmov som si teraz nevedela spomenút takže tu sú tieto :) Ahojte v ďalšom článku ! :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára