piatok 25. októbra 2013

Halloweenske nehty


Ahojte ! :3

Keďže sa blíži Halloween :33 Môj najobľúbenejši "sviatok", rozhodla som si na to spraviť aspoň nehty. A keďže si idem spravit nehty ma napadlo že by som vám spravila tutoriál takže tu je môj prvý nehtový tutoriál na tému Halloween, poďme na to..

Budem robiť ako keby tú diňu alebo ako sa to volá :D Idem to robiť prvý krát lebo ma to práve napadlo tak neviem ako to dopadne :D

Potrebujete:

Najlepšie oranžový lak
Čierny ozdobný lak
A ak si chcete ozdobiť oči tej dine tak aj nejaký iný ozdobný ja som si zobrala strieborný lak






Postup:


Nalakujete si nehty s ooranžovým lakom


Počkáte kým zaschne, a zoberete si najlepšie asi čierny ozdobný lak a začnte malovať "oči"a tie take cik-cakové ústa

Ja som si to spravila takto, viem že to je divné ale prvý krát som to robila... teraz keď chcete môžete si tie "oči"/"ústa" ozdobiť nejakým trblietavým lakom napr. takto



Ešte jedna fotka mojích dvoch nehtov ktoré som zatial stihla :)
 Môj palec a ukazovák :D
Toto je detail palca lebo nebol moc vidno na predchádzajúcej fotke :D

Dúfam že sa vám tutoriál páčil a mali ste aj nejakú inšpiráciu na Halloweenske nehty :) Zajtra vám pridám ešte jeden tutoriál na Halloweenske nehty :) Ahojte ! <3

Ps.: prepáčte za zlú kvalitu a tak neskoro pridané ale bolo to fotené na tablete v umelom svetle :) A teraz fakt ahojte :))







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára